AGR Autokeskus jätkab hetkel tööd tavapäraselt

Hea klient!

AGR Autokeskus jätkab hetkel tööd tavapäraselt kuni ei ole teisti teavitatud.

Tagamaks oma meeskonna ja klientide tervise kaitse oleme kasutusele võtnud kõik ettevaatusabinõud.

Meie meeskond on vastutustundlik ja järgib Terviseameti poolt kehtestatud soovitusi ega viibi tööl viirusnakkusesse nakatumise kahtluse või nakkusele viitavate sümptomite korral. Nii meie meeskonna kui ka meie klientide tervise kaitsmiseks palume vastutustundlikku käitumist ka kõikidelt meie klientidelt. Juhul, kui olete viimase kahe nädala jooksul reisinud riskipiirkonnas või kogenud viirusnakkusele iseloomulikke tunnuseid, siis palume võimalusel meie külastus edasi lükata. Varasemaid broneeringuid saate muuta e-posti või telefoni teel.

Head tervist!
AGR Autokeskus

What Car? proovisõit meie L200-ga

Kas Mitsubishi L200 kannab välja tiitli „võimas elustiili pikap“?

Esmapilgul näivad eeldused üsna head, sest viies L200 on ilmeksimatult ekstravagantse välimusega eelkäija sugulane, omades moodsat ja ülejäänutest eristuvat ilmet ning tootja kinnitusel tehti mudeli juures üle 300 muudatuse, et sõit L200 küüdis saaks mugavam ja sarnaneks parimate linnamaasturitega. Interjöör sai lisaks uuele ilmele ka tegusama müraisolatsiooni ja mugavamad istmed ning Mitsubishi sõnul parandavad juhitavust nii endisest jäigem raam kui ka kohendatud esivedrustus ja teistsugused tagumised vedrud.

“Meeldis: hea hinna/varustuse suhe, kolmes kõrgemas varustuses pakutav elektriliselt juhitav nelikvedu, vaikne interjöör ja elastne jõuallikas.”

L200 „kiire“ nelikvedu ei „poo“ rattaid pehmel pinnasel, ent aeglusti sisse-väljalülitamiseks ja diferentsiaalide lukustamiseks tuleb siiski seisma jääda ning pärast lülitust liikuda aeglaselt seni, kuni tuntav nõksatus käsu täitmisest aimu annab. L200 pole sõidumugavuselt võrreldav õhkvedrustust või sõltumatut tagavedrustust omavate konkurentidega, ent mahajäämus pole suur. Kummalisel kombel on suudetud vältida isegi väga sügavaid noogutamisi, hoolimata auto pehmest vedrustusest, mis halval teel end arvestavate mütsatustega meelde tuletab. Koormamata L200 tagaosa püsis üsna hästi maas ka auklikul kruusateel ja kui te ei sisene lahtise kiviklibuga kaetud kurvidesse ulmelisel kiirusel, siis ei tohiks teid ka alajuhitavus kimbutada. Oma osa mängisid kruusateel jäänud positiivses muljes ka mudarehvid, mis teevad sõidu pehmemaks ja parandavad haardevõimet.

Loe täispikka arvustust What Car? lehelt: http://www.whatcar.ee/proovisoit/6422/mitsubishi-l200-triist-vi-mnguasi/

L200 osales Fitcamp 2018 suvelaagris

Head sõbrad, Ott Kiivikase meeliülendav suvelaager on selleks korraks lõppenud. Fitcamp 2018 pakkus palju nalja, liikumist ja päikest. Aga kuidas läks ürituse uusimal osavõitjal, Mitsubishi pikapil? Siin on väike pilguheit!

Sõbrad, kuulutan 2018 Fitcamp suvelaagri avatuks!

Mängud võivad alata! Kõik osalevad, ka sina L200!

Kes on väljakutseks valmis, haarab ohjad!

Vastasega silmitsi seistes.

Braavo, võimas!

L200 oli üle ootuste vinge vastane!

Enne töö ja siis lõbu. Aga ettevaatlikult, vesiliu oht 😀

Auga väljateenitud puhkus peale teguderohket nädalat!

Ott Kiivikas – esimesed emotsioonid Mitsubishi Eclipse Crossi roolis

Esimese kuuga on Eclipse Crossiga läbitud 2000 km ja auto sõiduomadused on üllatanud positiivses mõttes. Kuna käesolev talv on pannud proovile ka kõige nõudlikumad nelikveod, siis isegi ekstreemsetes lumeoludes on olnud auto väga hea juhitavusega ja parem kui ma oleksin oodata osanud! Vastavalt soovile on võimalus seadistada erinevate sildade vedu ja keerulisemates lumeoludes nelikveo programmi SNOW kasutades on auto palju stabiilsem ja juhitavam.

Mis veel on positiivselt üllatanud ja mida mu varasematel autodel ei ole olnud, on kiire esiklaasi soojendus ja roolisoojendus. Ei mingit akende kraapimist (ka paksem jää kaob esiklaasilt mõne minutiga) ja eriti külma ilmaga ei ole vaja kinnastega autos istuda.

“Sõiduomadused on üllatanud positiivses mõttes.”

Püsikiirushoidja, mis ka mu varasemal autol peal oli, on siin veel paremini läbi mõeldud. Nimelt reguleerib see automaatselt pikivahet eespool sõitva autoga, mis teeb eriti Tallinn – Tartu maanteel seiklemise palju stressivabamaks. Ei ole vaja kramplikult mõelda, kas pikivahe eessõitva sõidukiga on piisav. Lisaks trassidel, kus puudub möödasõiduvõimalus, annab see rahuliku kulgemise võimaluse ilma selleta, et peaks kogu aeg mõtlema, kas eessõitev auto pidurdab või kiirendab. Palju juhte sõidab liikluses väga ebastabiilselt ja selliste taga on oluliselt parem sõita kui pikivahet hoidev püsikiirusehoidja on sisse lülitatud!

Olude sunnil olen pidanud ka vedama suuremamahulist pagasit. Näiteks medalinäitus, mis koosneb 16 suurest raamitud kastist, mahtus ilusasti peale ja ruumi jäi ülegi.

Eclpise talvekatsed on edukalt läbitud ning nüüd sõidan rõõmsalt kevadesse. Jääge kuuldele, sest palju huvitavat on tulemas.

 

Esitasime Ott Kiivikasele väljakutse testida Mitsubishi mudeleid

 2018. aasta algas nii meile kui ka Ott Kiivikasele eriliselt.

Nimelt lõime käed unikaalse koostöö nimel, et tuua teieni Mitsubishi, tema ehedaimal kujul. Sul on peagi võimalus elada kaasa Otile, saada osa tema vahetust ja ehedast emotsioonist, mida pakuvad Mitsubishi nelikveolised.

Sellel aastal näed Otti sõitmas uusima Mitsubishi maasturiga Eclipse Cross. „Visa hing“ on ühine nimetaja, mis iseloomustab tipptasemel vormis Otti ja ühtlasi kätkeb tõetruult ka seda jõulist, voolujoonelist ja tehnoloogiast tulvil kupeemaasturit.

Hea Mitsubishi huviline, külasta meid ja tee tutvust uusima kupeemaasturiga Eclipse Cross!

Kõrge L200 kastifurgoon „Road Ranger“ – kinniste küljeklaasidega, kerevärvi

Aerodünaamiline elegantse disainiga premium klassi kastikate Saksa tootjalt „Road Ranger“. See on kõrge kvaliteediga kastikate, millel on kesklukustuse ühenduvus, tagaklaasi soojendus ja sisseehitatud valgustus. Lisavarustusena on võimalik paigaldada ka katusereelingud. Kastikate on lukustatav ja ilmastikukindel ning seetõttu saab veokasti kasutada tavalise mahuka pagasiruumina.

Madal plastikust kerevärvi lukustatav L200 kastikate + poleeritud roostevabast terasest kastikaared

See sportliku disainiga kerevärvi kastikate on Mitsubishi kvaliteetne originaallisavarustus. Poleeritud roostevabast terasest kastikaared on nii sportlikuks disainielemendiks, kui ka praktiliseks lisatulede kanduriks. Kogu kate avaneb üles ning toetub gaasiamortisaatoritele, on lukustatav, ilmastikukindel ja sisseehitatud valgustiga.

Madal alumiiniumist kokkurullitav ja lukustatav “Roll n Lock” kastikate

Vastupidav ja töökindel, kokkurullitav ja lukustatav mattmust alumiiniumist kvaliteetne kastikate USA-st, mida on lihtne avada ja sulgeda. Rulood on võimalik lukustada erinevates asendites, kui on vajalik veokast osaliselt avatuks jätta. Suuremate esemete vedamisel ei ole vaja kastikatet eemaldada, kuna kate on kokku rullituna alati kaasas.

Madal plastikust kerevärvi lukustatav kastikate

See kvaliteetne kerevärvi ja ilusa disainiga kastikate on Mitsubishi kvaliteetne originaallisavarustus. Kogu kate avaneb üles ning toetub gaasiamortisaatoritele. Kate on lukustatav, ilmastikukindel ja sisseehitatud valgustiga ning seetõttu saab veokasti kasutada tavalise pagasiruumina.

Pehme kokkurullitav „RollUp“ pagasikate

Kvaliteetne, lihtne ja soodne RollUp kastikate on Mitsubishi kvaliteetne originaallisavarustus. See kaitseb kasti ilmastikuolude eest ning kastikatet on lihtne eemaldada, kui veokasti on vaja kasutada suuremate esemete veoks.

Mitsubishi Outlander tähistab sel aastal juba 16. sünnipäeva!

Kas teadsid, et kõige esimene Outlander, mida tutvustati 2001. aastal Jaapanis, ei olnudki aga üldse Outlander, vaid kandis hoopis nime Airtrek.
Vaata, kuidas Outlander on aastatega arenenud.

2001. tutvustati Jaapanis esmakordselt uut mudelit Mitsubishi Airtrek. Airtreki nimi kirjeldas sõiduki võimet viia reisijad põnevatele seiklustele, vabana kui lind.

2003. aastal tutvustati autot Põhja-Ameerikas esimest korda tänaseks ikoonilise nime Outlander all. Vabaduse ja seiklusrikka sõidunaudingu kontseptsioon jätkus ka nimevahetuse käigus. Uus nimi sümboliseeris soovi rännata seikluste otsingul kaugetele avastamata maadele.

2006. aastal jõudis turule Outlanderite teine generatsioon ja nimi Outlander vahetas Airtreki lõplikult välja ka Jaapanis. Uuel generatsioonil oli juba tänagi tuntud elektrooniliselt juhitav nelikvedu.

2009. aastal läbis Outlanderi II põlvkond värskenduskuuri ning tuli välja uuenenud disainiga nii välisilmes kui salongi detailides.

2012. aasta Genfi autonäitusel tutvustati Outlanderite kolmandat generatsiooni, mis oli oma eelkäijast suurem, ökonoomsem ja turvalisem. Lisaks täiustatud turvavarustusele ja suuremale ökonoomsusele pakkus uus mudel Mitsubishile omast kõrgetasemelist sõidudünaamikat ja parimat jõudlust ka kõige raskemates teeoludes.

2012. aasta Priisi autonäitusel tutvustati ka Outlanderi III põlvkonna uut liiget, pistikhübriidi Outlander PHEV, mis ühendas Outlanderi sõiduvõime elektritehnoloogiaga ja oli tõeline tulevikuauto.

2014. aastal läbis III põlvkonna Outlander taas värskenduse nii välis- kui siseilmes.

2015. aastal tutvustati New Yorgi rahvusvahelisel autonäitusel nii välimuselt kui sisult uuenenud III põlvkonna Outlanderit. Uuenenud mudel sisaldas rohkem kui 100 täiustsust, milledest olulisimad olid uus välisilme stiil Dynamic Shield, luksuslikum salong, täiuslikum nelikvedu, vähendatud salongisisene müra, oma klassi kõrgeim turvalisus, veelgi suurem ökonoomsus.

2015. aastal jõudis Outlander PHEV müügile ka USAsse ning oli ühtlasi maailmas enim müüdud plug-in hübriid. Koos USAga oli Outlander PHEV müügil ligi 50 riigis.

2017. aasta Outlanderil on täienenud rikkalik põhivarustus. Instyle Navi Plus paketis LED esituled, LED esimesed udutuled, soojendusega rool, esiklaasi soojendus, Safety paketis esikokkupõrke hoiatussüsteem, distantsi jälgiv püsikiirusehoidja, sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatussüsteem ja kaugtulede automaatne ümberlülitus. Diiselmootoriga mudelil on lisaks roolilt lülitusega 360 kraadi monitor.

Kolm põlvkonda Outlandereid

Kristiina Männik-Kivi hindas Outlanderi sobivust pere- ja tööautona

Mitsubishi Outlander tähistab sel aastal juba 16. sünnipäeva. Outlander on tuntud suure mahutavusega funktsionaalse linnamaasturina 2017. mudeliaasta Outlander on senisest veelgi võimekam, elegantselt stiilne ning oma klassi täiuslikema nelikveoga ökonoomne crossover. Mida arvab sellisest autost noor kaasaegne Eesti pereema, kelle igapäevatöö hoiab teda pidevalt sõidus ja viib nii linna, metsa kui maale? Palusime uut Outlanderit testida tuntud pulma-, pere- ja lastefotograafil Kristiina Männik-Kivil.

Esmatähtis on perekonna turvalisus ja heaolu

Kristiina oli pakkumise üle väga rõõmus ja tõdes, et Jaapani autod meeldivad talle muidu väga, kuid Mitsubishit polegi ta veel proovida saanud. „Kõige esimene auto oli mul BMW. Tänaseks on mul neli last ja esimesel kohal on pere heaolu, sellest lähtun ka auto valikul. Hetkel sõidan Honda CRV-ga ja üksi või ainult lastega kusagil käies ajab asja ära, aga päris kogu pere kahjuks korraga peale ei mahu. Outlander on selgelt ikka pereauto – väga turvaline ja ruumikas. Samas välimuse järgi petab ära, auto ei ole eriti pikk ja ei ütleks, et sees on 7 kohta. Musta värvi mudel on kohe eriti ilus ja tundub väga kompaktne, aga tegelikult on sees tõesti palju ruumi. Mahutab ilusti terve pere ära: mehe, 4 last ja isegi hoidja kui vaja. Lisaks saab peale võtta ka kotid ja nt suusad või minu fotovarustuse.

„Outlander on selgelt ikka pereauto – väga turvaline ja ruumikas.”

Tööauto peab olema vastupidav ja usaldusväärne

Peale perekonna on mulle väga oluline ka minu töö. Fotograafina on vaja pidevalt sõidus olla ja tuleb tunnistada, et päris tihti jõuan välja sellistesse kohtadesse, kuhu muidu ei satuks. Ja kui kord on sinna saadud, siis tuleb sealt pärast ära ka saada, mistõttu on oluline teada, et sõiduvahend mind alt ei vea ja kuhugi metsa vahele või põllu peale ei jäta. Proovisin järgi, Outlander ei jätnud. Igal pool vedas välja, isegi poolkülmunud-poolvedelal karjamaal! Praegune auto on mul kasutuses ka muus mõttes abivahendina, näiteks ronin sinna katusele, et saaks hea nurga ja teen sealt palju grupipilte. Outlanderiga ei hakanud igaks juhuks proovima, aga usun, et peab vastu küll.

Ühtaegu ilus ja praktiline

Veel meeldis, et Outlander on sõites mõnusalt vaikne ja kerge rooliga. Väga hästi püsis ka libedal teel. Kuna ma kannan pidevalt palju kraami kaasas, siis võtmevabadus on samuti suur eelis. Võrreldes minu praeguse autoga on Outlander ka ökonoomsem, kuigi on väga võimas ja mahutab rohkem. Tõesti väga hea variant nii pereautoks kui ka töövahendina, ühtaegu ilus ja praktiline.“

Kristiina Männik-Kivi töödega saad lähemalt tutvuda fotopisik kodulehel.

Katrin Karisma testis Mitsubishi ASX 2017 mudelit

Stiilne ja ruumikas, ent samal ajal kompaktne Mitsubishi ASX crossover sobib tänu odavamale hinnaklassile, madalatele ülalpidamiskuludele ja ökonoomsusele (kütusekulu maanteel vaid 4,9l/100km) hästi nii noorele juhile esimeseks autoks, pere teiseks sõidukiks, kui ka näiteks mugavaks igapäevaseks liiklusvahendiks iseseisvale toimekale naisterahvale. Seetõttu otsustasimegi kutsuda toimeka ja rõõmsameelse kaasaegse naise musternäite Katrin Karisma AGR Autosalongi senisest rikkalikuma varustusega ASX 2017. aasta mudelit testima.

Varasemad kogemused Katrinil Karismal Mitsubishiga puuduvad ja igapäevaselt sõidab ta hoopis Nissani luukpäraga. „Kõige esimene auto oli mul üldse Lada,“ meenutab Katrin rõõmsameelselt.“ Ilm oli eestimaiselt külm, niiske ja libe kui Katrin ASX-iga kodu poole sõitis. Jäime salongis põnevusega ootama, kas uus ASX vastab tema nõudmistele ja vajadustele.

See auto räägib minuga

„Ma olen armunud sellesse autosse!“ oli Katrini esimene kommentaar autot salongi tagasi tuues. „Päriselt, ma sõidaks sellega küll igapäevaselt. Väga hea tõmbega ja kiire masin, väga mugav juhtida. Sellise ilmaga nagu praegu püsis auto suurepäraselt teel, polnud sugugi hirmus libedaga sõita. Eriti äge oli vihmasensor, mis pani kojamehed ise tööle kui vaja. Üldse on siin mugava inimese jaoks kõik ette-taha ära tehtud, et saaks kiirelt ja kergesti ühest punktist teise liikuda. Ei mingit võtmetega kolistamist näiteks. Ja käivitub ka automaatselt,“ rõõmustas Katrin.

„Ma olen armunud sellesse autosse! Päriselt, ma sõidaks sellega küll igapäevaselt.”

„Telefoni handsfree oli ka juba olemas ja parkimiskaamera neile, kes end parkides just väga kindlalt ei tunne. Kõige rohkem mulle meeldiski, et see auto räägib minuga – annab märku kui tee on libe näiteks ja õpetab ilusti parkima.”

Samuti kiitis Katrin ASX ruumikat salongi ja kõrget istet; „Jube hea väljavaade oli sõites, hea kõrge auto ja mugav istumisasend. Mõnusalt palju on topsihoidjaid ka, hea igal hetkel sõidu ajal juua võtta, ilma et peaks üleliia sehkendama.“

Võtaks punase

Uurisime, kas Katrin kaaluks ASX-i ka päriseks endale soetada. „Olen tõesti väga rahul selle autoga – tark, võimas, mugav ja turvaline masin. Kui omale ostaks, siis kindlasti võtaks sama varustusastmega (Intense). Ja kindlasti punase!“